Sunday, April 6, 2014

EVDE ADANA KEYFİ HEMDE FISTIKLISINDAN :)









Evet sevgili izleyicilerim Adana kebabını da evde yapmanın yolunu keşfettim :) hemde enfes bir lezzette  oldu. Ben biraz fazla pişirmişim ama yinede harikaydı. Tek ön hazırlık 1 yemek kaşığı kadar pulbiberi suda bekletmek . Yapılışını ben Uzman TV  den izledim. Çubuklara nasıl takmam konusunda fikir sahibi olmak için açmıştım videoyu ama tarif içinde çok faydalı oldu. Sizde görerek yapmak isterseniz mutlaka videoyu açın izleyin. 






Malzemeler:


  • 750 gr kadar orta yağlı kıyma

  • 1 yk kadar ıslatılmış pul biber

  • 1 yk kadar fıstık (toz olanlardan kullandım)

  • 1 diş ezilmiş sarımsak

  • Tuz

  • Bir tutam kıyılmış maydanoz








Yapılışı; tüm malzeme iyice yoğrulur ve yaklaşık 15-20 dakika kadar dinlenmesi için bırakılır. Süre sonunda önünüze bir kase su alın ve iri köfte bezeleri alarak üstten aşağı doğru her defasında elinizi ıslatarak çubuklara yayın. Kızgın bir tavada yada ızgarada arkalı önlü pişirin. İşte bu kadar kolay. Afiyet olsun. 









No comments:

Post a Comment