Saturday, December 7, 2013

kendi headerimi birde kıytırık bir saat yaptım ˘◡˘


Başıma ne geldiyse bu yüzden ,başıma ne iş açtıysam bu yüzden!..

 Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar ben hepp  10. köye yerleştim bu yüzden lakin , onuncu köyde de adamın birine denk geldim yane onuncu köyde de rahat yok 11 köye taşınmak zorunda kaldım ˘◡˘

şablon tasarımımla ilgili yazımı kaldırdım çünkü beni oldukça rahatsız etti hoş arkadaş zaten beni silmiş izlemekten de çıkmış eyvallah...Benim kendime göre kurallarım var neysee neyse..

Şu photoshoptan hiçç bişe anlamıyorum.o yüzden çok ilkel ama ben paintte yapıyorum resim küçültmelerimi hem resim özünden fazla bir şey kaybetmiyor fazla flu olmuyor bozulmuyor.BURADA GÖSTERMİŞTİM

Kendi headerimi kendim yaptım  kapı süsüm ve keçelerim nasıl olmuş ?paint maint olmuş ama sonuçta ˘◡˘


kendi headerimi birde kiytirik bir saat yaptim 1


Kapağı ve vidası kaybolan bir tava kapağı vardı.bozulan saat mekanizmasını taktım çalışmıyor ama :) dekor amaçlı duvar süsü.seramik hamuralrından biraz daha serpiştirsem biraz boş kalmış gibi.çay içmedim ben krizim tutmadan gideyim.hoşca ve hep dostça kalın...


kendi headerimi birde kiytirik bir saat yaptim 2



No comments:

Post a Comment