Friday, March 28, 2014

OI ARTE ÇEKİLİŞ







Bir süredir bloğumla fazla ilgilenemedim için üzgünüm ama size daha detayları ile açıklayacağım çok geçerli nedenlerim var. 






Konumuza dönecek olursak, ben işlerle güçlerle uğraşırken blog boş kalmasın istedim ve bir çekiliş düzenlemeye karar verdim. Resimde gördüğünüz Oi Arte ayakkabıları geçen sene Loves from Fashion bloğundaki bir çekilişte kazandım. Çok beğenmeme rağmen ayağıma küçük geldikleri için hiç giyemedim. Şimdi bu güzellikler sizleri bekliyor!!!






oi arte cekilis 1


Çekiliş şartları ise çok kolay ;)

1) Bloğumu Twitter ve Instagram dan takip etmeniz

2) Çekilişi; twitter, facebook, instagram veya bloğunuzda duyurmanız

3) Duyuru yaptığınız link ile birlikte bu posta yorum yapmanız. Size daha kolay ulaşmam için e-mail adresinizi de yazarsanız sevinirim ;)

Çekiliş 20 Şubat günü sona erecek ve sonuç random.org ile belirlenip blogda açıklanacaktır

Not: Çekiliş sona ermiştir. Sonuç blog üzerinden duyurulacaktır. İlgi gösteren herkese çok teşekkürler ;)


No comments:

Post a Comment