Tuesday, November 5, 2013

Oğluma kardeş geliyor







ogluma kardes geliyor 1
Kardeş şart mı çok zorlanır mıyım ne yaparım ne ederim derken hatta bu konu ile ilgili kararsızlıklarımı endişelerimi paylaştığım yazım yazımda var veeee 8 haftalık hamileyim.


Efe'ye bir kardeş geliyor geçen hafta miniğin kalp atışlarını duyduk genel tüm tahlillerimizi yaptırdım.Değerlerim iyi çok şükür.3 hafta sonra tekrar göreceğiz.Efe'ye hamileyken pek midem bulanmamıştı gayet rahat bir hamilelik geçirmiştim.Ama bu hamileliğim hep bir yorgunluk halsizlik hep bir mide bulantısı halleri,erkenden yatma durumları derken biraz zor geçiyor.


Tabi bu arada Efenin 1.sınıfa başlama durumundan dolayı akşamları zar zor yapılan yazı ödevleri(O ayrı bir yazı konusu) bizi baya bir yoruyor o yatar yatmaz en geç 10' da yatıyorum.Akşamları bir gün sonra okuldan gelince yemesi için yemek yapıyorum.İnsanın 2.hamileliğinde kendini düşünmeye dinlemeye pek fırsatı olmuyormuş.Folik asit içmeyi bile bazen unutuyorum.

Gönlümden geçen kız çocuk hastası biri olarak bir kızım olması içtende öyle hissediyorum fakat isteklerim hislerime baskı yapıyor olabilir:)Tabi en önemlisi sağlıklı hayırlı bir evlat olması.

Ve Allah isteyen herkese nasip etsin.





Kurban bayramı tatilini dört gözle bekliyorum tek temennim bol bol dinlenmek uyumak:)






No comments:

Post a Comment